några snapshots från min höst

norrvatten
här är jag på en långpromenad med en vän till familjen i Norrköping
och går förbi forsen vid fängelset. det var ett alldeles fantastiskt ljus
den dagen och jag var stressad och vi gick av oss stressen inför
den stora 60-års festen som hölls dagen efter. allt gick bra och det
hela slutade väldigt lyckat.
regnbåge
ännu en stressig dag, den här gången på jobbet. vi är påväg hem från
Farsta efter en störtskur och det är två fantastiska regnbågar som
färglägger himlen.
eld i skyn
på väg hem efter en mysig fika och en promenad längs riddarfjärden
med en fantastisk vän. himlen brinner och jag är lycklig. underbart!
sörmlandshimmel
på väg hem igen, den här gången från Tystberga. har varit hos en vän
en kompledig måndag och bara myst och umgåtts. värme i kroppen
och värme på himlen. tågresan hem påminde mig om hur vacker mitt
Sörmland egentligen är.
mörtviksmåne
en känslofylld kväll. mycket tankar och snurr. tagen vid mitt vatten,
ett stop på den promenad som brukar lugna hjärtat. den här kvällen
var ovanligt vacker. en härlig kväll med massa dåliga beslut till följd.
tisdagar är inga bra dagar för beslut som rör hjärtat. minns det.
höstljus
nästan hemma efter en kväll av regn och film och pirr. reviderade
beslut och lycka lycka lycka. men mest längtan.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh, vad mysigt med lite bilder. den sista var en bra påmminelse om att hösten är ganska så trevlig ändå.

2007-10-18 @ 23:55:43
URL: http://lisamaria.blogg.se
Postat av: Anna

fint

2007-10-19 @ 22:02:13
Postat av: AeroTech

sköna gröna östergötland...

2007-11-20 @ 18:14:25
URL: http://aerotech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0