Gissa vem som ska åka till Tanzania?

Igår blev det klart att jag får åka till Tanzania som ungdomspraktikant för IOGT-NTO rörelsen i ett samarbete med Sida. Praktikperioden börjar i januari och påbörjas med 4 veckors utbildning i Sverige. Sen bär det av till Dar Es Salam där jag ska jobba i ungefär fem månader. Jag hoppas på att få en månad till att resa runt i området och se Uganda, Kenya, och Zanzibar.

Här kan man läsa lite om arbetet som utförs där nere.

Jag återkommer med mer info.

VÄRME!

Kommentarer
Postat av: sofia

ÅHHHH GRATTID ASAL! det glädjer mig verkligen så mycket. vi hörs omett! kram

2007-10-26 @ 17:00:14
Postat av: annapanna

du är bäst :D

2007-11-05 @ 12:56:17
Postat av: GAFFE

Tja Asal! Shit vad coolt att du ska iväg, jag kommer följa din resa med spänning.! Skulle också vilja åka ngn gång i framtiden, se världen =) Vi hörs! Tusen kramar/ Gaffe

2007-11-10 @ 18:19:26
URL: http://gaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0