Äntligen Lördag!

Ja, det hela började lite galet med en tidig morgon och stressade föräldrar som skulle till flyget. Brorsorna och Amir hämtade upp föräldrarpaketet och de kom iväg i tid. (Bara för att sitta och vänta sex timmar på sitt försenade flyg)

V?lkommen till ?sa Folkh?gskola

Och så blev det äntligen dags för mig att åka hemifrån och efter lite om och men hann jag, Ingela och Marcus precis innan modevisningen skulle börja. Det var en jättefin dag och så skön stämning och riktigt trevligt hade vi.
Tjejerna på textilkursen var jätteduktiga. Åsa och Sofia hade gjort så mycket fina grejjer och supersnygga kläder. Kolla in Sofias jeansklänning.

Sofias Kl?der

Efter modevisningen tittade vi på textilarnas utställning och åt middag och pratade musik. Sen var det dags för musik och det hela slutade med en semi-spontan dansfest till Håkan Hellström.



Det var en jättetrevlig dag som avslutades hos Liv och Fredrik och ett hemstapplande långt efter midnatt.

Kommentarer
Postat av: soffan

tack själv, det var så fint att du kom! och vilken egotripp jag har på min blogg nu...:)
ta hand om dig, vi ses i sommar! puss

2007-05-06 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0