sommarregn

åh, det är en sån där fantastistisk sommarkväll!

det här har jag längtat till mer än till värmen tror jag. det smattrar utanför mina vidöppna fönster och det luktar ljuvligt. jag har stått på balkongen med ett fånleende på läpparna och sträckt ut händerna och känt de pyttesmå dropparna landa på min hud. jag har en lust i mig att springa ut och ställa mig i regnet som jag gjorde när jag var barn.

jag tittar på klockan och ser att det är sent. jag måste göra kväll. imorgon börjar min sista vecka på jobbet och sen kommer jag vara ledig i nästan en månad. först måste jag diska och ställa iordning det jag ska ha imorgon och så måste måste jag bara fylla i kalendern. den här veckan gjorde jag två stora tabbar som jag fortfarande grämer mig för. jag glömde ett par saker jag hade längtat till och det känns inte bra alls. nu gäller det att ha koll på resten om det ska fungera.

hoppas att ni känner av sommaren i era kroppar som jag gör.

Värme & Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej sötnos!
Jag har återupptagit min blogg och där jag har beskrivit min sommar :P

2007-06-13 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0