Skogåsskolan

Skogåsskolan

Jag tänkte att det kanske var dags att berätta om det nya jobbet. Efter ett par byten
har jag nu hittat en plats där jag trivs. Jag jobbar numera i en träningsklass på
Skogåsskolan. Träningsklass är för elever med särskilda behov, för elever som
inte klarar av att gå en en särklass. Vi är fyra vuxna och fyra elever. Man jobbar på
ett helt annat plan. Det är krävande, det är utmanande, det är hårt men det ger så
mycket. Jag jobbar heltid och mitt vikariat sträcker sig till sommaren. Det känns
skönt att veta vad som händer och det känns skönt att ha en trygghet i mitt jobb.
Lite lyxigt är det också, det tar ungefär 4 minuter från dörr till dörr.
Jag trivs helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att du hittat tillbaka till lilla sidan =)

2006-11-16 @ 11:33:31
Postat av: Lucio

Vaddá vi 4 vuxna och fyra barn..??

Ni ár 4 barn, tre vuxna och en Asal...
...du kommer aldrig att bli vuxen=)!

Hoppas allt flyter pá i Ghettot skogás!

Puss

2006-12-08 @ 14:04:57
URL: http://rossochlucio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0