nowrooz


Hemma i El Stolkolmo nu. Det känns så skönt. Det var en jobbig dag igår. Jag sov över tolv timmar inatt. Jag är helt pirrig och det bubblar liksom i mig. På måndag är det nyår. det ska bli helt fantastiskt. Det känns tungt att mamma inte är hemma men hon har det bra bland sina syskon. Den här helgen är välbehövd och läkande. Jag vet inte om ni kan ana hur skönt det är att få vara hemma och re-boota. Ikväll ska jag träffa Katharina och sen senare kommer världens bästa Lisa till mig. Wiiiee!!! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

wiiiie!! =)

2006-03-18 @ 11:54:18
Postat av: Anna

Gott nytt hihi :0) Jag har en van har i London som ocksa firar nyar nu, och hon ar alldeles till sig for det ar SAA fint vader idag! Hoppas du har det lika fint. Och du, jag sa ju att jag skulle skicka John Blund till dig, skont att du fick dina 12 timmar!

Ciao

2006-03-20 @ 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0