Sommarschema

Här hittar ni mig i sommar!

Studentfirande, Nyköping, Sörmland, 9-10 juni
Midsommarfirande, Nyköping, Sörmland, 23 juni
Peace&Love, Borlänge, Dalarna, 4-8 juli
Pride, Stockholm, 3-6 augusti

När jag inte är där hittar ni nog mig Stockholm.
Förutom de 10 dagarna efter midsommar för då jobbar jag i Nyköping och även två veckor i augusti.

Håll även utkik efter festivalturnen med UNF
Hoodsfred, Alby, Stockholm, 3-5 juni
Hultsfredsfestivalen, Hultsfred, Småland, 15-18 juni
Arvikafestivalen, Arvika, Värmland, 13-16 juli
Jag kommer att finnas på samtliga festivaler.

Ha det fint i sommar!!!

LOVE&RESPECT


Kommentarer
Postat av: Anna

HEj lilla kara du! Sa kul att nu ha hort av dig igen :0) hoppas att du far det skojigt pa ditt festivaltagande. Ses snart hoppas jag!

KRAMIS

2006-06-12 @ 23:25:05
Postat av: Kimberly

Hej Asal! Rolig att se din blogg.

2006-06-26 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0