asal.blogg.se

Jag ska börja med att erkänna en sak. Nyårslöften är till för att brytas. Det har alltid varit min inställning så därför har jag aldrig brytt mig. Men nu har tydligen hela inställningen förändrats för när någon frågade mig; vad är ditt nyårslöfte? var svaret inte samma gamla; äh, det där tror du väl ändå inte på? utan; jag ska börja blogga! Det var nog ändå ett bra löfte. Jag som älskar att skriva brev blir allt sämre på det och massmailen är ett helt projekt. Så nu ska jag infria det första, och kanske enda, nyårslöftet i mitt liv och börja blogga.

Välkommna till mig!

VÄRME

Kommentarer
Postat av: lisa

det tycker jag var världens bästa nyårslöfte. man måste få lite regelbunda asaldoser nu när hon ska flytta långt bort.

2006-01-12 @ 18:50:33
Postat av: Anna

Hej min van! Lycka till i Vadstena och hor av dig med adress sa fort du har en :0) KRAMIS

2006-01-17 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0