lägesrapport #2

bättre sent än aldrig, kan tänkas...

jo. då sitter man här ännu en måndag då. den tredje i ordningen. en kvar till en hel veckas ledighet.

jag är trött. jag är sliten och ganska slut i allmänhet. det har varit två otroliga veckor. massa intryck och massa massa information, människor och platser. jag är så full av nya intryck att jag nästan inte håller på med annat. sorterar och sorterar. hjärnan går på högvarv.

jag har valt rätt kurs. jag trivs bra och det är precis perfekt. allt har sina sidor men jag är otroligt nöjd som helhet. CSN är dum. jag ska fixa det. annars är det bra. bra lärare (de flesta, även om det finns enstaka orginal som jag riktigt inte får grepp om) schyssta kurskamrater, superintressanta ämnen och drivande litteratur. jag trivs som sagt var i korridoren också. gillar mina vingen-kompisar skarpt men jag ska kolla på ett ledigt rum på internatet om ett par dar. det skulle inte göra nåt om jag hade egen toa och dusch, du.

nu ska jag berätta nåt asal-typiskt. ni som känner mig väl kommer säkerligen att sucka och ni som inte känner mig lika väl kommer att kunna döma mig men jag kan inte göra så mycket åt att det blev så. det är väl så jag är funtad. tyvärr.

jag är helt knäpp i huvudet. igår mådde jag så dåligt att jag bara ville gräva ner mig. jag pratade med ängeln K. och hon hjälpte med att förstå vissa saker. men mest av allt är det det jag verkar sakna. förstånd. jag förstår inte varför det blir såhär. jag kan inte andas och får panik. allt är bra och jag trivs på skolan och med det mesta och jag får panik. jag är störd. eller förstörd som jag skrev på en annan sida tidigare idag. jag måste lägga av med det här. jag måste hitta nån sorts balans.

jag har en bild som jag älskar. en bild som jag letar efter som affish och som jag ska sätta upp över sängen. jag tänkte dela med mig av den. den hjälper.

marwin är min hjälte...

Marwin


jag ska försöka bli bättre på att skriva. jag har skickat ut flyttkort till ganska många av er och resten kan få adressen på e-mail. det kommer att vara mycket lättare att brevväxla med mig och ganska mycket trevligare också. jag lovar. ta hand om er, där ute. jag tänker på er och saknar er.

all min värme (och allt mitt snurr) KNASSALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0