BARF!

This week has been a nasty ride. I've had a shitty time. Longing for the weekend...

Kommentarer
Postat av: Asal

Hej!
Du har ett jätte fint namn =)
mvh en annan Asal i kalla stockholm.

2006-02-26 @ 21:05:22
Postat av: Anna

Hejsan snackan! Under den (fran manga hall) efterlangtade helgen hittade jag en solig horna dar jag kunde sitta och mysa medan jag tittade pa alla underliga forbipasserande manniskor. Det stod ocksa tva killar som spelade och sjong jattefint :0) kommer du hit sa kan jag visa dig var jag menar! Kramis

2006-02-27 @ 14:58:48
Postat av: Malouuuuuuu

Hello darling...
gillar din sida, du e bara för underbar sötnos... här är det bra, lite kallt och förkylt men jag överlever,,, miss ya darling... måste nog träffas snart igen, så vi kan pigg aupp varandra igen..

hoppas du tar hand om dig och njuter lite av livet..

stora varma gosiga kramar din malousan

2006-03-01 @ 22:50:47
Postat av: Anna Lundholm

Crazy ride brukar väl vara ett uttryck för en bra upplevelse, men shitty time är låter definitivt som motsatsen. Du skulle ha följt med till kåren och dansat lite istället, Jocke, Johanna och Eric gav en riktig show. Nästa gång mysis?

2006-03-02 @ 11:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0