nyponbuske, here I come!

alla vägar bär till Rom. eller i mitt fall till Nyköping. det verkar vara så. jag hamnar alltid där igen. min stad, min lilla nyponbuske. med de de röda röda frukterna och och täta taggarna. till min starka lilla nyponbuske som klarar alla väder.

det är konstigt. jag har inget hem att återvända till. nuförtiden är jag alltid en gäst i min barndoms stad. den här gången ska jag spendera julen hos familjen Firpo. det ska bli jättetrevligt.

jag är frusen men min magen är hel igen. jag är snart helt frisk och jag har t.o.m klarat av att bråka om utrymmet i Stockholms affärer för att köpa lite julklappar. det känns skönt. nu måste jag packa och göra iordning mitt rum.

såhär ser mitt schema ut.

23 dec: åker till Nyköping. umgås med blanca. fika med min syster.
24 dec. jul i Casa Firpo.
25 dec. träffa vänner. middag hos Helena. utgång på kvällen.
26 dec. tillbaka till Stockholm.
på kvällen ska jag, Ronja och Ingela se Invasion! på stadsteatern.

var rädd om er och ha en varm och härlig jul!


Kommentarer
Postat av: sofia

God Jul! och krya upp magen helt nu......kram!

2006-12-23 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0