Culture-Power-Walk in Dublin

Klockan ar strax efter 6 p.m lokal tid (alltsa 19.00 i Sweden) och jag kom nytt till vart vandrarhem Abrahams House. Jag ar helt utpumpad. Har sett massa och gatt massa (med hard betoning pa massa). Jag har kopt vykort och ska snart upp till rummet och skriva ner nagra rader. Jag kommer att skriva ner langre fram vad jag gjort och vad jag har sett. Ville mest skriva ner att allt ar bra och att jag kommer hem till kylan pa tisdag. Pa tal om kyla. Idag har jag legat i graset i St Stephans Park barfota i graset och druckit farsk Is-te. Ta hand om er! KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skont att hora att du hinner gotta dig i solen en liten stund! Tyvarr forsvann det harliga vadret fran London i lordags och har sedan inte riktigt hitta tillbaka... men det finns ju sjal o tjocktroja =)

2006-04-24 @ 15:01:14
URL: http://annana.blogg.se
Postat av: Anonym

Du,lilla flickan. Nu har jag inte fatt nagot livstecken fran dig pa mer an en vecka...

2006-05-01 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0